خوراسان ﺗورکلرین دیل و کولتورلری

زبان و فرهنگ ترکان خراسان

فلسطین چگونه اشغال شد؟ / ترفند اسرائیل در این زمینه چیست؟

+0 به یه ن

فلسطین چگونه اشغال شد؟ / ترفند اسرائیل در این زمینه چیست؟

(لطفا به جای جمله قبل این جمله را بگذارید) اورمیه چگونه کوردستان شد؟ و ترفندهای کوردها در این زمینه چیست؟

دورنانیوز- سرویس ایران و جهان : بخش اعظم افزایش جمعیت یهودی در اثر مهاجرت‌های مورد حمایت نیروهای اشغال‌گر انگلیسی بوده‌‌ است. یهودیان که تنها پنج و شصت و شش صدم درصد( 5.66 ) درصد از اراضی فلسطین را در اختیار داشتند، در طول دوره قیومیت انگلیس، ‌بر 11 درصد از سرزمین و از جمله 191 روستا و 7 شهر با زور مستولی شدند. سرانجام با اشغال تقریباً سه چهارم خاک فلسطین در جنگ 1948، نیمی از فلسطینیان از سرزمین و خانه و کاشانه خود رانده شدند و به صورت آوارگان در اردوگاه‌­ها به حیات خود ادامه دادند.

متن کامل مقاله را در دورنانیوز : اینجا مطالعه نمایید

آیا شبیه همین جریان در اورمیه در جریان نیست؟؟؟ در جنگ بین عراق و آمریکا 300 هزار مهاجر کورد عراق به آذربایجان غربی مخصوصا اورمیه مهاجرت کردند. و به همین علت در چند سال اخیر تعداد افراد کورد در آذربایجان غربی و اورمیه به سرعت افزایش یافت.


چند نمونه از ترفند های کوردها در آذربایجان غربی 

1. در نقشه های کوردستان اورمیه همیشه جزو کوردستان نشان داده می شود.

2. کوردهای تروریست و قاچاقچی با پول هایی که از راه قاچاق به جیب میزنند سعی در خرید مغازه ها و خانه های تورکان اورمیه و آذربایجان غربی را دارند.

3. گذاشتن نام های کوردی بر مغازه های خود برای نشان دادن اینکه اورمیه و مناطق آذربایجان غربی مثل (سولدوز) نقده از آن کوردهاست.

4. حمایت صد در صدی از کوردها به دست آمریکا، بارزانی ها، پ ک ک. پژاک، و حتی مردم روستاهای مرزی به تروریست های پ ک ک، پژاک پناه داده و از آنها پذیرایی نیز می کنند تا در مرزهایمان اختشاش و نا آرامی ایجاد کنند و چه شهیدانی که در این راه همه روزه داده نمی شود.

5. فقط برای اهداف شوم خود و صاحب شدن آذربایجان غربی تلاش کرده و در کارهای دیگر مانند مشارکت در اعتراض به دریاچه اورمیه و یا مشارکت در اعتراض به مشکلات دیگر همیشه عقب کشیده و به روستاهای خود فرار می کنند ولی برای پاک سازی شهر ها مثل سولدوز نقده همگی باهم با اسلحه به جان مردم بی گناه و تورکان اُفتاده و کشت و کشتار راه می اندازند

6. با تعصب تمام به حرف رهبر خونریزشان اُجلان که 30 هزار تورک را قتل عام کرده است و هم اکنون در زندان های تورکیه به سر می برد و مقام بالاتر از بارزانی می باشد، گوش می دهند و تعداد فرزندانشان را افزایش می دهند به طوری که در یک خانواده معمولی حد اقل شش فرزند در خانه هست تا جمعیتشان افزایش یافته و کشور گشایی کنند.

............

منابع :

1- دورنانیوز : اینجا

2- امپراطوری تورکمن ها : اینجا

3- موضوع مرتبط : اینجا

4- موضوع مرتبط : اینجا

آچار سؤزلر : خبرلر,