خوراسان ﺗورکلرین دیل و کولتورلری

زبان و فرهنگ ترکان خراسان

اعتراف به روابط گروهک تروریست کرد پژاک با امریکا

+0 به یه ن

اعتراف به روابط گروهک تروریست کرد پژاک با امریکا

 

جمیل بایک خبر داد: گفتگوی مخفیانه پ.ک.ک و آمریکا رییس مشترک شورای رهبری پ.ک.ک می گوید حزب کارگران کردستان ترکیه و آمریکا به طور غیر مستقیم و مخفیانه با هم ارتباط و گفتگو دارند.

به گزارش کردپرس، جمیل بایک در مصاحبه با روزنامه تلگراف انگلیس ضمن پرده برداشتن از گفتگوهای مخفی میان پ.ک.ک و دولت آمریکا خواستار میانجیگری ایالات متحده برای برقراری آتش بس میان پ.ک.ک و دولت ترکیه شد.

 

پ ک ک در مدت دوسال آتش بس با ترکیه کاملا تجهیز شده و ارتش های محلی خود را در سوریه و عراق تشکیل داده و علاوه برآِن پژاک را تقویت نموده  و در خاک ترکیه با آن کشور وارد جنگ شده تامین مخارج عملیات گسترده پ ک ک از سوی کدام منابع تامین می شود؟ بدون شک از سوی کسانی که به دنبال طراحی خاورمیانه جدید هستند امریکا (غرب ) و اسرائیل ...

اینک آشکار می شود  پ ک ک را وارد جنگ با داعش می نمایند تا به بهانه مبارزه با آن گروه تکفیری گروهک های تروریستی کرد را در اذهان به عنوان مظلومین و آزادیخواه در اذهان نشان بدهند و خاطره تروریستی آنها را از ذهن ها بزدایند تا به تدریج با ایجاد مناطق خود مختار کرد در سوریه و ترکیه و در نهایت ادغام آنها با اقلیم کردستان عراق به سراغ مناطق کرد نشین ایران بیایند.

 

متن کامل این گزارش را در " آذربایجان و پیرامون در انتظار بهار" مطالعه نمایید: اینجا