خوراسان ﺗورکلرین دیل و کولتورلری

زبان و فرهنگ ترکان خراسان

تبعیض بین قومیت ها

+0 به یه ن

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من وقتی وارد دنیای مجازی شدم مشاهده کردم که تعدادی از وطن پرستان بین قومیت و نژاد های ایران و دنیا تبعیض قائل میشوند و نژاد خودشون را بالاتر از همه میدانند و حتی به قومیت و نژادهای دیگر توهین میکنند. یکی از این قومیت ها که مورد توهین وطن پرستان قرار گرفته است قوم عرب و ترک است که وطن پرستان دشمنی بسیار زیادی با این دو قومیت دارند.

این توهین ها نشان بی ادبی وطن پرستان هست که واقعا بویی از ادب نبردند و فقط به تاریخشون می بالند اما نمی دانند که تاریخشون در برابر تاریخ اسلام هیچ است، زمانی حضرت محمد به دنیا آمد طاق کسری لرزید، زمانی حضرت محمد به خسرو پرویز نامه نوشت تا او را به اسلام دعوت کند، خسرو پرویز نامه حضرت محمد را پاره کرد و خسرو پرویز با این کار ناشایست مورد نفرین خدا و رسولش قرار گرفت و موارد...

ای وطن پرستان هنوز که هنوزه، حدیث صحیح پیامبر در باره پادشاه عثمانی هست که از او به نیکو یاد می کند فراموش نشده :  

لَتُفْتَحَنَّ الْقُسْطَنْطِینِیَّةُ فَلَنِعْمَ الْأَمِیرُ أَمِیرُهَا وَلَنِعْمَ الْجَیْشُ ذَلِکَ الْجَیْشُ.»  

( ترجمه : بدون شک قسطنطنیه فتح خواهد شد، چه نیکو امیری است آن امیر و چه نیکو سپاهی است آن سپاه.)

این حدیث صحیح هست، پیامبر چه نیکو از سلطان محمد فاتح یاد می کند ولی خسرو پرویز مورد نفرین الله و حضرت محمد قرار می گیرد.

زبان پرستی، قوم پرستی و... همه بیماری روانی تنی است. بر اساس دستورات الله تعالی همه قومیت ها و نژادها با هم برابرند و تنها عامل برتری نزد الله تقوا و پرهیزکاری است که متاسفانه وطن پرستان نه تقوا دارند و نه پرهیز کارند.

منبع : بنقل از " اوتاکه فرید سنسه "-  ژاپن