خوراسان ﺗورکلرین دیل و کولتورلری

زبان و فرهنگ ترکان خراسان

نماینده ی اورمو, تورک ستیزان را محکوم کرد

+0 به یه ن


نماینده ی اورمو, تورک ستیزان را محکوم کرد

به نقل از رسانه ها نادر قاضی پور نماینده ی اورمو گفته که از شهدا خجالت بکشید حرمت نگه نمی دارید بی حرمتی نکنید.

وی افزود : با اهانت اخیر دلقک های فیتله ای با رشید پور در برنامه رشید پورو بی حرمتی به آزربایجان و ملت تورک آزربایجان و نمایندگان آزربایجان و به جای شکایت نمایندگان آزربایجان از رئیس صدا سیما و شکایت سر افراز از نمایندگان حق طلب آزربایجان بار دیگر معلوم شد که پان چه کسی هست و چه کسی عوامل غرب و روسیه و یهود در منطقه هست معلوم شد که پان فارس کیست و معلوم شد که همه این اهانت ها به ملت تورک آزربایجان برنامه ریزی شده هست.

چرا پس در جبهه ها در سنگر تورک ها وقتی حرف از سنگر تورک ها میشد پان تورکیست نبودیم؟ چرا وقتی در مقابل عرب, روس, غرب و انگلیس سپر بلایتان شدیم پان تورک نبودیم؟ برادر خواهر بودیم الان که حق طلبی برای اهانت از طرف شما به پا خاسته ایم و حق سیاسی اقتصادی فرهنگی خود را می خواهیم پان تورک شدیم. وقتی در مقابل نسل کشی فرهنگی بایستیم پان تورک هستیم.

...............

در جریان مشروطه در خانه هایتان پنهان بودید. ستارخان و باقرخان، علی مسیو دادیم و ...

در زمان انقلاب مدنی ها دادیم. و .... در زمان هشت سال جنگ ، هزاران شهید و صد ها هزار جانباز دادیم. باکری های ترک در راه این کشور خون دادند تا یک وجب خاک آن توسط صدام از بین نرود.

آری آن روز ها ترک بودیم الان که به بیشرمی های چند مجری دلقک اعتراض می کنیم شده ایم پان ترک و تجزه طلب و وطن فروش؟ وطن فروش تویی که به فرهنگ هم وطنانت توهین می کنی و خود را برتر از تمام موجودات می دانی ,....


آچار سؤزلر : خبرلر,